She's right where she belong



Nu kommer jag låta cheezy men det skiter jag i, för jag är så himla glad för Nicoles skull! Hon har varit min stora "idol" sedan slutet av 2005 då hon började bli alltmer känd, och jag har följt hennes liv så gott jag har kunnat genom att slaviskt läsa alla nyheter och uppdateringar om henne. Nicolerichie.org var ju liksom min absolut favoritsida som jag var inne på lika ofta som jag är inne på facebook nuförtiden
(vilket är waaay för ofta, hehe)

När hon var som smalast var jag den första att försvara henne i alla blogginlägg som skrevs om henne och "hennes anorexia" (jag tror fortfarande att det bara var ren bullshit) Visst hon har erkänt att hon hade problem med maten, men hon har inte gått ut med att hon rakt hade anorexia. Vad jag vet? Jag tror helt enkelt att det berodde på att hon hade för mycket i huvudet under den perioden och att maten inte var något som prioriterades för henne då, så att säga. Men självklart mådde hon ju inte bra, och jag kan tänka mej att den press hon kände att vara snygg och smal var helt enorm.

Därför är det så sjukt roligt att se hur lycklig hon verkar vara idag. Hon verkar trivas hur bra som helst med sej själv och sin kropp och det lyser ju verkligen om henne på ett helt annat sätt nu jämfört med vad det gjorde då (även om jag självklart tycker att hon var grymt snygg då också, jag ville ju ha hennes kropp till varje pris liksom). Och hon har ju kanske världens finaste familj. Jag blir nästan rörd, haha.


Kommentarer
Postat av: ivem

faaaaaaan vad gullig unge!! :D

2009-11-26 @ 16:10:54
URL: http://ivem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0