School's out.

Sitter på skolan, har nyss haft matte och väntar nu på att datan ska börja. Det börjar ju närma sig jul och slutet på den här terminen snart så måste ligga i nu för att hinna med allt skolarbete innan dess. Fast otroligt nog ligger jag inte så långt efter i något ämne, trots att jag är lat som fan när det kommer till plugget. Bara i naturkunskapen eftersom jag var sjuk hela förra veckan och missade redovisningen. Sen jobbar läraren i så jävla snabb takt också, så har antagligen missat lite mer men vafan, är man sjuk så är man. Jag är som sagt oftast rätt omotiverad när det kommer till skolan, men nu känner jag faktiskt ork att kämpa på det sista som är kvar.

Ska iallafall belöna mej med en tid hos Monica för ny färgning plus nytt löshår, om jag fixar redovisningen på onsdag :D


Kommentarer
Postat av: monci

You're so gonna look like one hot bitch! ;)

2009-11-23 @ 22:58:09
URL: http://monci.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0