My hoe.

Idag träffade jag Kääty på stan för en fika. Vi kilade in på nya (übermysiga) kafé Reuterdahls med antik touch och tog varsin räkmacka och apelsinjuice. Sedan satt vi där och mös i ett hörn, snackade skit och uppdaterade varandra om vardagen, typ. Var sjukt länge sedan jag träffade henne, så vi hade en del att snacka om. Visst snackar man nästan dagligen på msn men det är ju inte samma sak, det förstår ju vem som helst. Inte för att vi bara snackade dock, vi snarare flabbade oss igenom vissa konversationer. Jag och Käät har samma humor och en heeel del interna skämt så det blev mycket skratt, haha. Underbart!


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Shit vad länge sedan det var jag verkligen tog en långfika. Fick extrem abstinens efter det nu :D

2009-11-23 @ 22:53:40
URL: http://remind.blogg.se/
Postat av: katja

woho fiket var kung. Dit får vi gå fler ggr. Mer fika på stan tack :D

2009-11-24 @ 14:31:55
URL: http://katjamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0