Fredagskväll hos familjen Söderholm.

Ser på skavlan:

mamma: vafan har hon gjort på näsan? :O
(alla stirrar på kärringen med fetaste plåstret på snoken)
pappa: det är ju hon som fick norges största finne
jag: (helt seriös) vaaa? är det hon?
pappa: ja
jag: men hon måste ta av plåstret så att man får se! har hon klämt den?
mamma: nu måste jag se reprisen av det här!
jag: men tror du inte att dom filmar henne nåt mer?
pappa: äh inte vet jag vad hon har gjort
jag: men har hon inte en finne?
pappa: o_O nä?
(alla tittar på kärringen igen)
mamma: men plåstret täcker ju hela näsan!
jag: hur kan hon visa sig på tv när hon ser ut sådär?!
pappa: o_O

Kommentarer
Postat av: kim

jag tycker såå att du ska göra det, de är såå värt det :) Det gjorde inte alls ont, eller jo det känns ju lite, men nej, ingen fara alls, LOVAR!! Jag gjorde den förra tisdan, alltså en vecka sen och några dagar, och den var svullen typ...4 dagar, och jag kunde ju inte äta värsta maten dom dagarna, åt typ bara yoghurt´haha, men var liksom inte speciellt hungrig heller för gick bara och tänkte på den så glömde ändå bort maten haha. men nu kan jag äta vad som helst och det gör inte ont alls, kan snurra på den och göra vad som helst utan att det känns :) Ont gjorde det bara pyttelite dom första dagarna och lite på morronen när man vaknar de första dagarna, men inte ont så man håller på att dö liksom ;) Tycker verkligen du ska göra det, gör det imorrn ;) haha. Du kommer inte ångra det om du tycker det är en snygg grej liksom :D det är dösnyggt :D

2009-11-06 @ 22:51:02
URL: http://kiimblombeerg.blogg.se/
Postat av: M

jag vet den är så jäkla söt!

tycker det skulle vara jätte charmigt om en pojke gav en sån till mig :)

2009-11-07 @ 20:44:36
URL: http://lifeguard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0