Fake it until you'll make it.


Next Mission!


Morsan hittade mitt nya löshår (som jag förvarar så fint i trappen) och undrade vafan jag klippte mej för när jag ändå bara använder löshår hela tiden. Men hallå, försökte jag förklara, jag klippte mej för att jag ville klippa mej.. just då! Jag tog en risk, såsom man måste göra här i livet för att få lite roligt! Hade jag inte klippt mej hade jag aldrig insett att jag trivs bättre i långt hår, utan istället fortsatt gå och grubbla huruvida jag skulle våga klippa page eller inte. Men nu klippte jag av mej håret, och jag är glad som fan över att jag gjorde det. Page är fortfarande snyggt, och jag gillar att kunna variera kort och långt hår beroende på tillfälle. Men långt hår i mitt hjärta alltså. Löshår är en förjävla bra uppfinning, och dessutom oftast snyggare än naturligt långt hår i vilket fall.

LÖSHÅR


Kommentarer
Postat av: Madeleine

långt hår är vackert, men naturligt är bäst! :)

2009-11-25 @ 20:31:34
URL: http://unclenina.blogg.se/
Postat av: Emily

Jag tycker oftast att löshår ser väldigt fake ut, men det beror oftast på att folk inte sätter i dem rätt eller har helt fel färg eller alldeles för långt.

2009-11-26 @ 12:47:27
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0