Friendships are the most valuable.


Söt bild från i fredags. Goa´ vänner, vad fan hade man gjort utan dem? Inte hade man överlevt iallafall. Tänk vad ensam man skulle vara.  

Dock har jag kommit på att jag måste börja spendera mer tid med er, my friends♥, på vardagarna också! Det är lätt hänt att jag fokuserar 110% på skola/jobb/dega hemma med päronen under veckorna, och sedan hänger med er på helgerna och det är ju lite som att gå miste om värdefull tid :* Därför vill jag hitta på mer saker under vardagarna också, luncha på stan, se en film etc. Så där kommer josie att göra förrändringar framöver. Och i veckan blir det ju faktiskt både bio, lunch och stan.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha ja det var fruktansvärt roligt att göra listan :D Haha ja alla kan ju inte passa i allt :D Men den hårfärgen du har nu passar du grymt bra i!

2009-11-16 @ 14:59:50
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0