Väl värd kväll

Hemma efter en skitkul kväll med Jonna, Monica, Oscar, Simon och Mattias! Vi har suttit och spelat spel mest hela kvällen, och fyfan vad roligt det var. Garvade riktigt röven av sig. Bäst var ändå: Guds bebis!!!! - JESUS! Haha, nej jag vet. Ni fattar ingenting. Men det handlar om ett sällskapsspel som går ut på att beskriva ett ord för sina lagkamrater utan gester osv, som ska lista ut vilket ord man menar, och jag skulle beskriva ordet (eller namnet) Jesus. Så jag skriker i panik: Guds bebis! Hahaha. Kanske inte den bästa beskrivningen, men Jonna, my soulmate, förstod självklart på en gång vad jag menade :D Lätt bäst...!

Kommentarer
Postat av: Jonna

hahahha ! det var ju klockrent!!

2009-05-10 @ 11:11:48
URL: http://chiqas.blogg.se/
Postat av: Paula

Misstänker att det var "med andra ord", så jävla kul spel!

2009-05-12 @ 12:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0