Tonight I've made it happen

Ikväll har jag tittat på 4 raka avsnitt av älskvärda Lost, shottat 30 ml Kan Jang och svalt 2 st 1g Alvedon. Stora jävlar det där. Jag hatar dessutom att shotta, men vad gör man inte för att tillfriskna. Är ganska säker på att Lost hjälpte mig en bra bit på vägen också. Snälla rara ni som inte har sett det ännu, for mine and Gods sake, watch it! Ja, jag må tjata men jag slutar helt enkelt aldrig fascineras över hur skaparna lyckats hitta på en så galet bra story, och hur de lyckats få varje avsnitt så sjukt spännande. Kan man vara betuttad i en tv-serie så är det precis det jag är ♥


Kommentarer
Postat av: michaela

Känns som att det är dags för mig att börja kolla på det snart!

2009-05-19 @ 13:52:38
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Linda

jag brukade följa den serien jättenoga, sen tröttnade jag bara totalt. Borde börja se lite avsnitt igen egentligen..

2009-05-19 @ 21:48:01
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0