Så jävla hemma ♥

Hej babes! Nu är jag hemma igen, vilket känns HELT SJUKT skönt. Värme och utland och allt i dess ära, men hemma är fan ändå bäst. Dock har vi haft en underbar semester i över +30 graders värme och stekande sol varje dag. Vi har solat och badat och jag är numera mörkhyad. Känns nice! Många plus för den vackra Kleopatra-stranden, den otroligt goda färskpressade apelsinjuicen på morgonen och min fräscha solbränna, men också många minus till maten på hotellet, de påträngande turkarna och min magsjuka måndag. Jag spydde som en gris, vill jag lova.

Nu ska jag bjuda på bilder! ♥

Kommentarer
Postat av: Betty

Men vad roligt att du har haft det bra! trist att du blev magsjuk bara, det är det värsta som finns...

Men det är såhär års som det verkligen är som finast i Sverige:) Sen under vinterhalvåret skulle jag inte ha nåt emot att bo på nåt annat ställe.

2009-05-30 @ 18:36:03
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0