Otur i vanlig ordning

Vill ni veta en sak? Mitt Visa-kort var inte stulet iallafall. Jag hittade det på anslagstavlan i Angelicas trappuppgång bara någon timme efter att jag spärrat det. Är inte det jävligt typiskt? Nu måste jag vänta 4-5 bankdagar på ett nytt kort, vilket innebär att jag kommer gå kort-lös tills dess. Det känns sådär, måste jag säga. Mitt gamla kort var dessutom sprillans nytt, och jag skäms över att jag har anklagat någon för att ha stulit det. Inte någon personligen lyckligtvis, men tanken fanns ju där.

Kommentarer
Postat av: Alexis

Skönt att du hittade det även om det inte gör någon skillnad eg, känns säkert bättre ändå.

2009-05-18 @ 00:59:26
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: JENNNNNA

men tur ändå att hitta det.

skulle ju kännas skithemskt om man visste att någon hade snott det !

2009-05-18 @ 10:21:10
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0