Jealousy

Trevligt att läsa så många kloka åsikter om mitt inlägg nedan. Det verkar trots allt finnas hopp om mänskligheten ;] Önskar bara att vissa Öviks-bor kunde ha lika mycket hjärna, och sluta vara så avundsjuka hela tiden. Men det är nog liiite för mycket begärt, babies. 

Jag har, på tal om något annat, hittat en sjukt roande blogg som handlar om en 19 årig Erik som flyttat från Malmö till Los Angeles för att leva livet. And he's living my dream too! Jag är avundsjuk, riktigt avundsjuk. Han har till och med varit på Hawaii och på inspelningsplatsen av LOST! Jag tror att jag dör.

Kommentarer
Postat av: hindu times

Det har du rätt i. Åh, herre, det måste varit helt sjukt intressant! Jag kommer ihåg att vi hade en som överlevt koncentrationsläger i skolan i typ sjuan eller nåt.. Kommer alltså knappt ihåg nåt men intressant vet jag att det var. Det känns på något sätt privligerat då de inte är så många kvar i livet...

2009-05-14 @ 20:37:05
URL: http://hindutimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0