Good morning, darlings


Idag är det faktiskt fint väder ute, upptäckte jag när jag vaknade. Men om det är håller i sig eller inte återstår att se. Morsan vill iallafall att jag slänger ut mattorna och dammsuger nedervåningen. Hurra, tack morsan! Låter kul.. Sjäv skulle jag, om jag fick välja (vilket jag inte får), åka in till stan och shoppa så in i helvete. Jag är shoppingsugen, hallå. Men får se, först och främst måste mitt äckel-hår tvättas. Det känns som en oljeinkletad stripa. Yeah, I know you like it.

Kommentarer
Postat av: Liindaaah :D

haha joo, har lite foundation under (A) :$

2009-05-08 @ 12:18:37
URL: http://misspeerfect.blogg.se/
Postat av: Carolin

Sv: Aha, ja men då är det bättre att vänta lite så man får se. Som du säger, det är ju inte bra att sitta för nära. Men med tanke på att den större tv´n är billigare så är det ju nästan bättre att köpa den direkt bara för det ;)

Ska det bli kul att ha en egen lägenhet att inreda? (:

2009-05-08 @ 12:20:18
URL: http://carowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0