En liten lista

Utseende
Hur lång är du? 167 cm, tror jag
Ögonfärg? Blå/gröna
Hårfärg? Numera väääldigt ljusblond
Stil? Väldigt blandad. Jag klär mig helt enkelt efter humör, simple as that.

Kärlek
Är du kär? Nope
Har du blivit dumpad? Nej, jag tror inte det :S
Har du dumpat någon? Ja...
Hur många förhållanden har du haft? Två
Har du sagt jag älskar dig utan att mena det? Nej. När jag fick höra av en kille att han älskade mig (efter ca. 3 veckors kännedom) garvade jag inombords, och log bara blygt åt honom. Sådant säger man inte om man inte menar det. Skämmes!
Är du rädd för kärleken? Nej, men jag har lärt mig en del utav gamla kärlekar, om man säger så


Olika
Är du nöjd med ditt utseende? Aldrig 100%
Är du mogen? Inte så jävulskt, haha. Eller när jag vill vara
Har du pojkvän? Nope
Har du flickvän? Nej, men flickvännER
Favoritlåt? Just nu (i denna minut) Veronica Maggio - V för vendetta


Du är nöjd med:
Din kropp? Inte 100%
Din röv? Lite för stor kan jag tycka
Dina bröst? Lite för små kan jag tycka
Din snopp? Haha, love it
Din mage? Nej för fan
Dina ögon? Är nog ganska fina, tror jag. Är nöjda med dem iallafall
Ditt hår? Oh ja! I'm blonde, what more can I say?
Din näsa? Ja då, den duger
Din mun? Yes, Hollywood-smile och stora läppar, sounds perfect to me ;]
Din längd? Ja, lagom lång
Dina ben? Njae
Dina tänder? Hell yeah XD
Dina händer? Ja då, viktigt är dock att naglarna ser acceptabla ut
Dina fötter? För att vara fötter är dom ganska söta, förutom att jag har två alien-tår
Hela alltet? Ger mig själv en 7,9, eller nåt haha
Ditt liv? Skulle nog önskat att det vore mer innehållsrikt, men det kommer
Dina vänner? Självklart. Har så fina vänner så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0