Wanted!

Nä. Nu jävlar får det ta och hända något nytt i mitt liv. Det känns så jävla bedrövligt idag, att vara hemma igen. Jag saknar Åre! Jag är en så fruktansvärt, jävla lätt-uttråkad person. Jag klarar inte av att sitta stilla (adhd). Jag klarar inte av folk som sitter i klister. Jag klarar inte av folk som lever efter mottot "mycket snack lite verkstad". Och jag klarar framförallt inte av rutiner. Jag behöver spontanitet, impulsivitet och action i min vardag. Jag vill att det ska hända saker hela fucking tiden! Hajar ni?

Jag skulle till att börja med behöva fler likasinnade personer i mitt liv. Därför efterlyser jag galna, äventyrslystna människor som inte låter sig hindras, utan som ser till att få sin vilja igenom och är lika envisa som jag. Du får gärna var en snygg snowboard-åkande grabb som älskar Åre! Maila mig på [email protected].

Kommentarer
Postat av: M

haha härlig "kontaktannons",nästan så att man borde svara ;)

2009-03-04 @ 18:58:57
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jag hatar folk som går på rutin. Som gör samma sak varje dag och som alltid måste planera allt. Då försvinner ju det roliga i livet!



Och ja, skorna är verkligen underbara! Klumpiga skor är dessutom jävligt smickrande för benen

2009-03-04 @ 21:06:11
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skulle definitivt ha kontakt dig om jag var i din ålder (och kanske bott längre upp i kalle kavias långa land)! Du är en av de få människor som bloggar som jag definitivt skulle kunna se mig själv umgås med! Hoppas inte att den här kommentarer låter mobbad eller något..

2009-03-05 @ 01:36:50
Postat av: Josefine

Sandra; Vad snällt sagt! Det är inte många bloggare som man lyckas skapa sig en tillräckligt bra uppfattning om för att kunna säga så om :) Och nej det låter inte mobbat, bara kul. Det betyder att jag når ut, typ :P

2009-03-05 @ 15:30:24
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

hur gammal är du? :)

2009-03-06 @ 21:55:51
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0