Babe I Backen

Nu har det tänkt bli helg igen. Säga vad man vill om det, men skönt som fan med sovmorgon ska det fan bli. Vad man ska hitta på är en annan femma jag menar. Imorgon ska jag iallafall till backen med Linnéa, och wihoo!, känns skitkul. Jag har verkligen saknat att åka skidor. Fattar mig inte på mig själv som inte åkt på så länge. Dumma mig. Kommer ta med mig kameran och föreviga det historiska ögonblicket. Nu ska jag se Skellefteå lira mot Färjestad, och samtidigt hålla alla tummar jag har för att Skellefteå vinner. Go Norrland, liksom.


Victoria är HOT HOT HOT i skidbacken

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sorry bruden, men vargarna tog hem denna match också ;D

2009-03-19 @ 22:56:07
Postat av: Josefine

Sandra; vargarna? Du menar mössen ;) Och ja, TYVÄRR! Men de var dom inte värda, så jävla jämt som det var hela matchen. Nästa match tar SAIK, annars jävlar!

2009-03-19 @ 22:58:40
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det kommer bli hur nice som helst!!! Äntligen något roligt att göra en ledig dag :D

2009-03-20 @ 09:05:46
URL: http://linneafager.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka är det som är möss egentligen? ;)

Vargarna plockade ju hem denna match också, så.. Sorry to say this, men SAIK är varg mat :)

2009-03-21 @ 18:17:18
Postat av: Josefine

Anonym; Sorry to say this, men FUCK OFF

2009-03-21 @ 18:29:48
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0