Hissa & Dissa Vecka 11

Idag tänkte jag köra en hissa & dissa a la Rix MorronZoo.

Jag vill börja med att dissa min fars förmåga att alltid lyckas reta mig tills min irritationsgräns är nådd och förbipasserad. Hur fan gör han? Först teasar han mig för att jag är påväg att bli sjuk, påstår att jag maskar, och säger åt mig att ta en alvedon och gå och lägga mig. För inte fan kan jag vara hemma från jobbet eh (spelar ingen roll om man ligger halvdöende i 45 graders feber, enligt min käre far är man aldrig tillräckligt sjuk för att stanna hemma från jobbet) Sedan ber han mig fara och hämta morsan på jobbet, trots att han själv suttit på röven hela dagen och inte gjort ett skit, och trots att han vet att jag jobbat och slitit och dessutom nu ligger i sängen och vilar AFTER HIS ADVICE. Men det fnyser han bara åt. Nä fyfan, jag lackar ur bara jag tänker på det. Jävla idiot.

Sedan vill jag avsluta med att hissa att jag endast har två arbetsdagar kvar denna vecka. HURRA!

Kommentarer
Postat av: my

sv: Att duscha varmt är sjukt underskattat! Skulle aldrig klarat mig utan det alltså.



Haha, känner igen det där med din pappa..

2009-03-11 @ 18:42:02
URL: http://karmakiddo.blogg.se/
Postat av: Hannah

Haha, men gud ;) Min pappa älskar också att reta mig...

2009-03-12 @ 16:51:51
URL: http://uglies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0