Hur Jag Säger Emot Mig Själv

Jag förstår verkligen inte varför jag läser vissa av de bloggar jag läser. Jag kan läsa (läs; besöka regelbundet) en blogg för att personen bakom den är så jävla ful. Eller så kan jag läsa en blogg för att personen verkar ha ett så fruktansvärt tråkigt och meningslöst liv. Sedan finns det bloggar vars författare jag nästan hatar. Yeah I know, det är ett starkt ord, men hur blåst får man vara och komma undan med det då? Som jag typ? Ja. Men dessa bloggare går alltid lite för långt. Och det är alltså därför jag läser dem också. För att de är provocerande, och jag har kommit på mig själv att älska provocerande. På så vis kommer man långt i bloggvärlden. Jag kanske ska bli bloggvärldens "Heidi & Spencer"?

Alltså kolla Spencer på den här bilden, HAHAHA.

Kommentarer
Postat av: Alexis

Hahaha, ja bli det! Lr helst inte, jag skäms nästan lite när jag kollar på the hills lr ännu värre alla paparazzibilder för att de är så tillgjorda.

2009-03-06 @ 22:51:27
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0