Posh

Det här är väl i princip så nära perfektion man kan komma:


Kommentarer
Postat av: Betty

I like it! Jag tycker keps är jättesnyggt, skönt att det inte är trendigt att ha det nuförtiden för då blir man mer ensam om det hehe:P

svar: Jaha men det var väl därför namnen var så lika också. Grekland verkar jättefint! Dit skulle jag gärna åka också:) Nää jag har inte alls planerat nåt ännu, jag tar dagen som den kommer liksom. Men ja det skulle ju va väldigt nice att dra iväg nånstans:P

2009-03-25 @ 12:27:58
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Jonna

mycket snygg.

2009-03-25 @ 14:20:39
Postat av: Michaela

Tycker den övre delen är grym! Men jeansen känner jag mig inte så övertygad om.



Och ja, både nagellacket och smyckena är så jävla snygga men precis som du säger så är väl resten av kläderna ingen hit.

2009-03-25 @ 17:16:05
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0