Naturgodis does nothing for you

Jag har inte svullat i helgen, thank god, men jag känner mig ändå uppsvälld och tjock nu. Alkohol är såklart inte nyttigt för kroppen på något sätt och vis, men jag tror jag dansade bort det mesta. Dock tänker jag inte ställa mig på vågen förrän tidigast imorgonbitti. Tror knappast jag gått ner något, men har jag gått upp dör jag. Tur att helgen är över och att man återgår till vardagsrutinerna imorgon. Då blir det hårdkörning med mer promenader och träning och mindre kalorier. Nu ska jag äta upp resten av mitt naturgodis.


Paris är lika snygg som jag i lugg (nästan)

Kommentarer
Postat av: -CHRIS-

Haha, nej faktiskt inte... Bakishumorn satt in igår xD Nu är det bara randomness som gäller! :P



Paris är alltid snygg, speciellt på den bilden! What a woman!

2009-03-29 @ 16:42:33
URL: http://chrislondon.blogg.se/
Postat av: Annie

Du är snyggare i lugg än Paris! :)

2009-03-29 @ 19:56:16
URL: http://anniemarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0