I Kill Me

Stryp mig. Jag har just inlett en hel veckas jobb, och känner för att bli strypt så att jag slipper. Det är jävlarimej bara måndag, och jag känner för att gnälla värre än Catya. Jag blir grinig, trött (som fan!), uttråkad och hungrig av att jobba. Utsvulten. Och jag är trött som ett jävla as redan vid halv nio på kvällen. Med tanke på att jag kliver upp vid fem på morgonen är det egentligen fullt förståeligt, men vem fan vill gå och lägga sig halv nio? Nu har jag dessutom en ihållande huvudvärk och ont som fan i halsen (med risk för överdrivning på den sista). Jamen Gud, ge mig en förkylning också så känns det säkert ännu bättre. Fnys. Bara stryp mig istället. OCH GODNATT.

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-09 @ 23:42:38
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0