Hard Rock

Ikväll klockan 17:30 ska jag på något så trevligt som "hårdrocksspinning". I varje fall låter det trevligt. Eller fan, trevligt är fan fel ord. Det klingar ösigt, jobbigt och rock 'n roll i mina öron. För förrmodligen kommer det vara helvetiskt jobbigt, men samtidigt fruktansvärt roligt. Det är tydligen inte riktigt samma sak om vanlig spinning, och låtarna (AC/DC och Black Sabbath bl.a) kommer tydligen få energin att öka grymt. Och just det, passet leds utav en grabb. Betyder det att det är ännu, ännu jobbigare? Förmodligen.

Kommentarer
Postat av: Hannah

SV; Nääe, sånt här väder brukar det inte vara i Stockholm i mars :(

2009-03-10 @ 17:43:31
URL: http://uglies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu tänkte jag ödsla energi på att kommentera både det här inlägget och det förra, men jag låter bli.

2009-03-10 @ 18:03:51
Postat av: Josefine

Anonym; Naaw.. vilken otur. NOT!

2009-03-10 @ 19:24:31
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0