Talk to ya, girls

Jag har varit ute och åkt lite bil ikväll, med en viss P. Var mycket trevligt. Hade trevligare än jag haft på länge faktiskt. Nu ska jag dock krypa ner i sängen och läsa Att älska som en porrstjärna. Den är helt makalöst bra - helt ärligt. Imorgon blir en rätt stressig dag. Först praktik till klockan 16:00, sedan studentmottagning hos bästa Johanna som går ut (blä)frisörprogrammet, och sist men inte minst - feeeest. Tur att jag har bestämt vad jag ska ha på mig när vi går ut, annars hade allt slutat i kaos.

G´natt.


Kommentarer
Postat av: hindu times

Haha ja usch folk som dömer utan minsta insikt avskyr jag... Mer frisinnade människor tack! :D



Du det där med tandläkarn måste jag kolla upp... Fan vad jobbigt det är att komma upp i åldrarna märker jag, allt ansvar is killing me! Haha.

2009-06-11 @ 23:08:49
URL: http://hindutimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0