Nej, för det finns inga bleka Barbies

Jag flagnade ju tråkigt nog bort det mesta av brännan jag fick i Alanya, och jag var riktigt lack över det ett tag, men nu är jag brownie igen. Det enda jag gör om dagarna är ju att ligga ute och grilla mig själv, så att jag är brun och fräsch nu kanske inte är så konstigt? Känns förjävla bra att kunna göra det iallafall, istället för att plågas på något mardrömstråkigt sommarjobb. Jag lider inte ens med er sommarjobbare, utan jag är mest bara skadeglad *mohaha* Nej, vad elak jag är. Ni måste ju tjäna pengar. Jag ska dock åka och hämta min lägenhets-nyckel imorgon. Smaka på den ;) Tastes goood.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Woho, congrats till lägenheten ! ska bli kul att se hur den ser ut framöver:)

2009-06-30 @ 11:29:49
URL: http://chiqa.se
Postat av: Michaela

Åh, du måste ju göra hemma hos Josie-repotage när du flyttat in sen! Jag sommarjobbar, fett värt det för att få pengarna. Men jag skulle ju lätt vilja ligga ute och sola istället. Turligt nog har jag i alla fall fått en redig bränna från förra veckan..

2009-06-30 @ 12:33:57
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0