Missommar 2009

Idag är det alltså midsommar. Som tur är är det hyfsat väder ute. Lite blåst, men inget regn och växlande sol/moln. Bättre än såhär brukar det inte bli på midsommar, så man får nog vara nöjd. Angelica kommer hit om nån timme, och då ska vi åka och hämta Katja och Sanna på busstationen och sedan sticka och handla. Sen ska vi grilla här hos mig i den vackra skärgården och sedan bege oss till Emil i Kroksta. Sounds like a good plan.

Vad jag ska ha på mig är dock en annan jävla femma. Allt känns åt helvete när jag kollar garderoben. Men shit the same, nåt blire för inte fan tänker jag gå naken iallafall - även om jag vet att många skulle gillate, hoho.

Talk to you never again! Eller jora, men inte än på ett tag iallafall. Ha en trevlig missommar (som man säger här i "byn") och drick för många nubbar.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ha ha, jag säger också missommar!

2009-06-20 @ 15:31:48
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0