Min idol sedan barnsben is gone :(


Jag tror hjärtat stannade på mig när jag hörde på radion idag att M.J är död. Det känns helt obegripligt. Han var (ÄR!) min allra första idol, och jag glömmer aldrig när jag sjöng och dansade till hans "Black or white" när jag typ 3 år. I went wild när jag fick hans cd "Dangerous" i julklapp och visade den för allt och alla. Jag var så stolt! Jag tycker det är så jävla tråkigt att han är borta, och att han aldrig fick göra sin karriärs sista konserter. I´m sad..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Han må ha lämnat jorden, men han har inte lämnat mitt hjärta och det kommer han aldrig göra heller. Han är en av mina största idoler, alltid varit och kommer alltid vara.. May he rest in peace! <3

2009-06-27 @ 22:54:10
URL: http://stupidlamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0