MIDSOMMAR!

Midsommar blev väl inte riktigt som vi planerat och tänkt oss, men det slutade mucho brao ivarjefall. Och huvudsaken är väl det. Vi började dock hos mig på Nötis med grillning och grejer, och åkte sedan till Emil, precis som planerat. Efter typ en halvtimma kände jag, Katja och Sanna dock att det skulle vara roligare att åka till Anton i stan, so we did. Och där blev vi kvar hela kvällen, och jag hela natten. Haha! Jävligt tur att det var lite folk ute på stan iförmiddags, för jag gick hem barfota med en systemkasse i handen. Busted, haha.

Slänger upp nå bilder sen, peeeaaace√

Kommentarer
Postat av: maggan

Tur att soffan är rätt stor iaf, haha

2009-06-20 @ 15:23:02
URL: http://maawgli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0