Vickan = HOT

Jag ser ut som en yngre version av Victoria Silvstedt på min profilbild.

H
ar fixat hela dagen med lägenheten och nu är jag fan less. Inte för att det är på långa vägar färdigt heller, nej det är betydligt mycket mer kvar att göra. Fast det är ganska roligt faktiskt. Jag fixar ju mitt eget hem. Förutom den lilla detaljen att alla köp håller på att ruinera mig. Och ändå har jag inte köpt allt jag behöver. Men nu får det fan vara bra, jag får ta resten i omgångar. Ska ju tatuera mig, och köpa löshår också. Kaaatching! Imorgon händer något spännande förresten ;) 

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, vart har du fått lägenhet? :)

2009-07-08 @ 20:59:26
Postat av: Elin

Glömde min adress ;)

2009-07-08 @ 21:00:15
URL: http://elinhultqvist.blogg.se/
Postat av: Melissa

hhaha det är fan du liknar henne på profilbilden!

2009-07-08 @ 21:58:32
URL: http://summergames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0