Jävla Cp-kväll

FYFAN vilken rolig kväll det var igår, haha. Så jävla otippad och udda men klockren. Vi drog på förfest hos nå utlännings-gäng tillsammans med Sofie i Timrå och det var fan roligare än vad jag hade kunnat föreställa mig. Vi satt och snacka, dansade till Black eyed peas - Imme be (NICE) och Katja skjöt luftgevär. Enda negativa var när det började gå överstyr och vissa idioter börja taffsa sönder och trö upp fingrar i fittan, YEEEUUUWWW. Efteråt drog vi in till Sundsvall stad igen och bilresan dit var ju något utöver det vanliga också, som allt annat :P Hur fan kunde utlänningen tro att JAG ville hångla med honom?! Ursäktaaaaaa. Sedan gick vi på BK och dansade, men där var det ju händer överallt också så jag blev förbannad. Sanna och Katja försvann med random dudes så jag var utelåst ett tag, men det var det nästan värt för Käät hade mycket roligt att berätta efteråt :D Sist men inte minst käkade vi falafeltallrik och däckade. Awesome night !

- Får jag smaka på din go(u)da... OST!

Kommentarer
Postat av: mogge

fyfan va jobbigt att bli taffsad på!! Ville bara säga att du är riktigt snygg,gumman! Hur gammal är du? Hihi som du märker har jag inte läst din blogg så länge.. Ha en superbra måndag. Tjingeling

2009-07-20 @ 09:38:22
Postat av: Josie

mogge: tack så mycket! jag är 20.

2009-07-20 @ 09:58:32
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0