Filmer, filmer, filmer

Här är 4 filmer jag sett senaste veckan, 4 filmer som är mer eller mindre sevärda. Hjärtarna representerar stars.
Slumdog Millionaire ♥♥♥♥♥
Seven Pounds ♥♥♥♥
The Curious Case of Benjamin Button ♥♥♥♥♥
The Wrestler ♥♥♥

Jag är värdelös på att resencera filmer (tycker i princip allt jag ser är bra) men Slumdog Millionaire och Benjamin Button bara måste alla se, dom är awesome. Dessutom är Brad Pitt så JÄVLA snygg ju. Seven Pounds är en jättefin story, även om jag inte förstod allting. Likaså The Wrestler, fastän jag inte gillar att se slagsmål ^^

Kommentarer
Postat av: hindu times

sv; Det enda jag vet att jag kommer studera just nu är Manusskrivning ;) Får lägga till en till kurs för tillfället men velar mellan vilka. Resten väljer jag på plats!



Jag har ingen aning om var jag ska bo än. Troligen checkar jag in på ett hostel när jag kommer fram och letar boende på plats. =) Men jag får se... Ska iaf försöka hitta boende mellan skolan och stranden, vore idylliskt!

2009-07-18 @ 12:14:41
URL: http://hindutimes.blogg.se/
Postat av: Michaela

Benjamin Button är en grym film!

2009-07-18 @ 13:57:13
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0