Little miss Löwengrip



Jag vet inte riktigt vad som händer med mig, men jag måste motvilligt medge att jag tror att jag börjar bli lite beroende av Blondinbella. Jamen, hör här. Jag ställer alarmet på mobilen på 07.30 en fredagsmorgon för att se Blondinbella i Vakna med The Voice. Jag bangar fest en fredagskväll för att istället sitta hemma och se Blondinbella dansa i Let's Dance. Jag följer givetvis Blondinbellas blogg slaviskt. Jag följer även Nils blogg Storstadspojken slaviskt, för att få ännu lite insiderinfo om Blondinbella. Dessutom placerade jag det här inlägget i kategorin "Celebs". Nej. Jag vet inte rikitgt hur jag ska tolka det här, men lite komiskt är det allt med tanke på att jag bara för några månader sedan avskydde allt som hade med Blondinbella att göra. Well, to be continued..

Kommentarer
Postat av: Nella

Blondinbella är kanske "känd" nu, men jag kan säga att din blogg är mkt roligare än hennes. Usch hon är jue så stel och efter att ha hört hennes röst på lets dance önskade jag att jag var döv.. Blöö för henne ; )

2009-01-16 @ 10:29:00
URL: http://roxiessecret.blogg.se/
Postat av: Michaela

Haha jag stannar också hemma bara för att kolla Let's Dance. Eller okej, jag har mens också vilket är = no fun. Men det i kombo med Let's Dance betyder att jag stannar hemma. Haha, geek

2009-01-16 @ 17:24:16
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Michaela

Haha, mens suger! Jag kan inte ens leva när jag har det. Och ja, Let's Dance + jääävligt kallt ute. Det är nu tre anledningar till att inte kliva utanför dörren!

2009-01-16 @ 17:47:59
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, jag läser också hennes blogg och tittar också på Let's Dance.. även fast programmet inte är så särskilt underhållande överlag.

2009-01-16 @ 20:07:53
Postat av: Lizzy

Såklart man inte kan låta bli att besöka hennes blogg och se henne dansa i lets dance haha:P Men att ställa larmet på 7.30 för att höra henne snacka i the voice kanske är lite to much Josie haha:D

2009-01-17 @ 00:08:23
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Lizzy

svar: Okej hehe jag förstår vad du menar. Och ja hon är väl en intressant person med tanke på hur hon i en så pass tidig ålder har kommit så långt som hon har gjort. Det är tyvärr inte så många ungdomar som är så målmedvetna som henne så därför är hon egentligen någon som man faktiskt kan se upp till. Hon skiljer sig ifrån mängden på det sättet och såna personer är ju ofta mer intressanta:)

2009-01-17 @ 03:01:37
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Lightie

Neeeej! inte är du väl ett blondinbella fan?!

Ok, jag kan hålla med om att hon är duktig.

Hon är företagsam, och har lyckats tjäna pengar på

sin "hobby". Men, HON, som person verkar ju hemsk.

Bara det att hon säger att man ändå äter djuren som man gör pälsar av.. det var så jävla skönt när jakob och paul sa det där att man faktiskt inte äter MINK :)

Hade hon inte förespråkat pälsar hade jag kanske gillat henne.



Din blogg är bättre!

2009-01-17 @ 22:47:02
URL: http://lightblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0