Don't say I didn't warn you, that I'll always stay the same

Det finns en viss sorts människor som jag har liiiite svårt för. Och det är människor som aldrig kan handskas med motgångar. Som inte klarar av för fem öre att saker inte går deras väg. Som inte klarar av att höra sanningen om den inte faller dem i smaken. Som inte tål kritik. Ja, dessa personer har jag ibland lust att slänga en fet sten-jävel i huvudet på. Vad är det med er? Varför så jävla bittra hela tiden? Kan ni inte lära er leva med att things just don't fucking go our way all the time, kommer ni inte överleva länge. Folk kommer trampa på er.

Och ja, jag kan till viss del vara ett exempel på en sådan person. Men jag vet iallafall om det, och jag försöker iallafall att ändra på mig. Och det tycker jag att du, S, också ska göra. För face it, livet blir så jävla mycket enklare då! ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hm. Menar du någon IRL eller på internet? Haha, det är bara det att jag kallar mig S när jag kommenterar med min blogg på vissa bloggar ;)

2009-01-04 @ 02:01:42
Postat av: Sandra

Efter att ha funderat på det lite, så äh, skit i min fråga. Never mind :)

2009-01-04 @ 03:24:38
Postat av: Sofia

Ja hon är sjukt snygg! Kan inte förstå att hon bara är 15, helt otroligt. Sådär såg inte jag ut när jag var 15, haha.

2009-01-04 @ 13:14:20
URL: http://sofiaaurora.blogg.se/
Postat av: Josefine

Sandra; Varför kommenterar du inte som "S" och med din blogg i min blogg för? :P

2009-01-04 @ 15:31:28
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag vet inte, kommenterar i några bloggar med min blogg, men gillar inte att kommentera med min blogg hos folk egentligen haha, jättekonstigt jag vet :P Jag känner inte mig träffad, det är bara det med "S" som jag funderade på lite. Aja.

2009-01-04 @ 17:04:30
Postat av: Josefine

Sandra; Du behöver inte alls känna dig träffad heller :)

2009-01-05 @ 18:41:55
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0