Skinny Here I Come

Idag hände något stort. Jag tog mitt första kliv in i gymlokalen på ungefär 2½ månad. Nej, ni läste inte fel. Jag har inte gymmat sedan före jul! Det är en tragedi, egentligen, och väldigt pinsamt att erkänna. Men, nu har jag tagit min gymoskuld igen vilket känns förjävla underbart. Och nu tänker jag fanimej inte sabba det här genom att gå ut för hårt och köra 5-6 gånger i veckan, som jag gjorde sist jag började träna. Vi vet nämligen alla hur det slutar. Alltså där vi började.. hemma i soffan.

Kommentarer
Postat av: Alexis

Nej på den bilden var hon inte alls för smal, det passade henne. Har eg bara sett en bild på henne där hon var för smal och det var hon inte speciellt länge. Sjukt perfekt människa! Lätt att jag ska vara så smal när jag fött barn oxå! Jag kommer kanske aldrig vara lika smal som hon var 2005-2007 men inte långt ifrån.

2009-02-19 @ 18:40:41
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sluta, jag får ångest!! Jag har inte tränat på flera år, aah.

Jag vet faktiskt inte hur hög klacken är, 13 skulle jag gissa på :)

2009-02-19 @ 19:44:38
URL: http://sofiaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0