Living My Life

Åh, jag går på nålar. På torsdag åker jag till Åre och hälsar på Erik och Jonna och ja, jag går som sagt på nålar av iver och längtan. En weekend i Åre kunde inte kommit lämpligare. För det första har jag aldrig varit i fjälls. Det är sant! Kanske när jag var typ 1 år, men vafan, sånt räknas ju inte. För det andra har jag velat åka till fjälls sen jag var typ.. 1 år. För det tredje har jag velat åka till Åre sen.. ett jävla bra tag nu. Och för det fjärde så ska det bli så bisarrt, sjukt trevligt att komma ifrån stan ett tag. Sånt är alltid lika skönt, även om det alltid är lika skönt att komma hem igen sedan. Hur det blir med den saken återstår att se på söndag dock. Återkommer.

Kommentarer
Postat av: JOnna

det ska bli helt fantastiskt kul :D

2009-02-03 @ 07:33:09
Postat av: Cassandra

Haha men sjukt (om kommentaren alltså) (; Hoppas du får det asbra i Åre, jag älskar stället i alla fall!

2009-02-03 @ 07:48:37
URL: http://cassandralindblom.blogg.se/
Postat av: Betty

Hoppas du får det roligt! Du är en hejare på att åka skidor också antar jag?!:)

2009-02-03 @ 14:47:19
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0