Snygg-fan.

Bestämde mej för att ignorera alla dåliga faktorer och göra det bästa av dagen, så jag och Jonna drog på Arenan och käkade lunchbuffé för 79;-. Eftersom jag ville få valuta för pengarna tryckte jag i mej så mycket att magen sprängdes nästan, men gott som fan det vare.

Under lunchen kunde vi konstatera att vi tjejer är "o-chilla" om vi inte gör som killar vill, och att Susse är så jävulskt snygg så att vi nästan dör. Nog för att vi visste det redan, men faktum är att han är så snygg att han fick mej och Jonna att börja stamma och flumma på om något helt random som ingen hade en aning om vad det handlade om, när han uppenbarade sej brevid oss, haha! Det var verkligen så sjukt komiskt. Då är man fan snygg alltså! Karl-jävel ;) Back on track in Modo är han också♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, då är killar snygga ;D



svar: yes I do! :D

Näe, du har så rätt. Böckerna är mycke bättre än filmerna faktiskt. Så, jag förstår inte vad folk "kärar" ner sig i när dom ser filmerna x) Okej, jag var galen i twilight filmen och har sett den typ, massvis med gånger men nu är jag så jävla trött på den så det finns inte >_<

2009-12-01 @ 16:43:05
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Emily

Vi får se vad jag vågar mig på ;) Var faktiskt rödhårig för ett och ett halvt år sen och folk tyckte att det var hett som fan. Men jag tröttnade så fort. Men det vore roligt att bli brunett, men vi får se ;)



Förstår att du är nöjd, men att det är ovant med kort hår. Jag klippte extremt kort page efter studenten och ångrade mig som fan. Sen dess är jag så himla känslig för allt som kommer till mitt hår. Långt hår är och kommer alltid att vara snyggast tycker jag.

2009-12-01 @ 20:17:11
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/
Postat av: BECITAH ANSWER

Yes Jag hoppas jag blir lika hot som juicy Josie!! (;

2009-12-01 @ 20:41:56
URL: http://becitah.blogg.se/
Postat av: Jonna

haha helt galet snygg är han, dreggel*

2009-12-01 @ 22:08:15
URL: http://chiqa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0