Mjaau lördag.

I love my kitty-cats, men fy vad jag hatar att bli väckt vareviga natt av att de kraffsar på dörrar och jamar för att de vill ut eller in. Det värsta som finns är att kliva upp mitt i natten när man är halvzombie för att släppa ut dem. Är det inte den ena så är det den andra, vi har ju trots allt tre stycken (monster) så alltid är det någon som stör en. Och så har vi ju Daisy nu också, som väcker en med sitt gny:ande. Kanske ett ännu värre ljud att terras av mitt i natten. Haha ååh, djur i all ära men på nätterna vill jag helst låsa in dem i källaren !


Klev upp 8 imorse på grund av terror-odjuren och drack glögg och åt lussebullar till frukost. Eftersom mamma och pappa är utomlands fortfarande finns det nämligen ingen mat i kylskåpet, haha. Nu ska jag se Magi på Waverly Place - THE MOVIE! Bra start på lördagen, hoppas den blir ännu bättre ikväll ;D


Kommentarer
Postat av: Sandra

I know the feeling, har två katter och en hund och katterna ska alltid vara i ansiktet när man sover. Jag älskar dom men på natten vill man vara själv x)



Svar: ja, det vore verkligen något!

2009-12-12 @ 16:33:10
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0