Juldagen.

Ja, var ska jag börja? Har ju varit frånvarade så länge nu känns det som så det skulle bli ett så jävla långt inlägg om jag ska ta med allt som hänt de två senaste dagarna. Men kan ju iallafall börja med att sammanfatta juldagen såhär:

Först och främst firades en andra julafton med mormor och kusiner, vi käkade och bytte julklappar. Sedan bar det av in till stan där Maria m.fl hämtade upp mig och så åkte vi till Bonäset på preparty. Var helt okej kul, träffade lite (eller mycket - kände inte en jävel där förutom Maria och Olle litegranna) nytt folk och satt och snackade. Vid 23-tiden tog vi en taxi till stada och Harrys. Vi fick gå förbi hela den långa kön för vi stod på VIP-listan eftersom vi var inbjudna av några som hyrt övervåningen där. Fatta vad nice, de hade (tydligen) beställt in alkohol för 4O.OOO spänn allt som allt så inse att det var gratis drinkar överallt. Helt klart något jag skulle kunna vänja mig vid framöver också, höhö. Hade en skitkul kväll med Maria och andra vänner iallafall, puss på det.

Eller äh, vi gör såhär. Jag lägger in lite bilder från juldagen här och berättar om annandagen i nästa inlägg.


Jag och Olle-boy. Måste sluta använda så mycket maskara ser jag, fransarna spretar ju åt alla håll och kanter..

Redbull/vodkas everywhere, inte så jävla gott ändå men det var ju gratis ;)

Flum-bild på mig och Maria. Min näsa ser skitstor ut men det beror på att Marias finger flyter ihop med min näsa, haha.

Och jag och Maria igen. Hon är en nyfunnen vän som jag kommer hålla hårt i, dessutom är hon lätt en av de snyggaste i stan!


Kommentarer
Postat av: Maria Nyberg

Hahahahaha! Ja du har iallafall nåt att skylla din "stora" näsa på! Men jag då med min dubbelhaka?!?! Hahaha jag dog lite när jag såg den där bilden!

Du måste skicka alla bilder till mig sen! Adda mig på msn ju! :)

Och tack tack tack för en riktigt rolig kväll! Och tack för de fina orden här i bloggen, men du får fan sluta ljuga för alla vet ju att det är DU som är snyggast i stan ;)

2009-12-27 @ 23:14:52
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0