Chocolate.



Slängde nyss ihop en drömrulltårta♥, som är bland de godaste bakverk jag vet. Hade det varit möjligt hade jag lätt tryckt i mej en hel på en gång, så jävla goda är dom! Fast det är ju inte möjligt, för jag hade aldrig orkat. Men håll med mej om att den ser sjukt god ut? Jag är en jävel på att baka alltså ;)


Den 3:e december har annars inte bjudit på mycket mer än naturkunskap, matte och jobb. Ingen vidare kombination alltså :P åkte föresten till lägenheten och väckte Jonna vid halv tolv som var bakis, åt lunch och chillade ett tag också. Nåja, förhoppningsvis dör jag inte imorgon för hade varit väldigt trist om detta varit den sista dagen i mitt liv. Positiva kajsa här, haha!


Kommentarer
Postat av: SOFIA

ÅH! är det hemligt recept eller vill du kanske maila det till mig? :D

2009-12-03 @ 21:09:42
URL: http://remind.blogg.se/
Postat av: Emily

Ser mördande gott ut! Du får nästan lov att lägga upp receptet :)

2009-12-03 @ 21:11:43
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Kom till Stockholm och baka en sån där till mig :)

2009-12-04 @ 12:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0