CONGRATZ ERIK.


ERIK var en värdig vinnare av Idol. Han är helt amazing.♥ Vem som än hade vunnit hade varit en värdig vinnare, dock. För båda är lika jävla bra! Det kommer gå lika bra för Calle iallafall. Åh, jag är ändå glad att jag såg finalen trots att jag var lite neggo innan. Det är ändå bland det bästa av hela Idol. Och jag älskade vinnar-låten, sååå bra.

Föresten, såg ni när dom visade klippet från då Erik sökte 2007? Han hade brunt hår och var så jävla snygg, OMG! :P Jag smalt seriöst i fåtöljen när jag såg honom, han är snygg som fan nu också men ärligt - please odla hår och färga brunt igen! Vi skulle matcha varann perfekt då ;) (fan att han har tjej)


Kommentarer
Postat av: Söderström

JOSIE! videoblogg NU! annars blir jag tvungen att lägga upp en blogg som handlar om att "Josie ska lägga upp en videoblogg"

2009-12-11 @ 23:36:35
Postat av: Josie

Varför ska jag lägga upp en videoblogg? Du ser min hårfärg hur bra som helst på kortet jag la upp i inlägget innan det här.

2009-12-12 @ 10:17:40
Postat av: Melody

äh, hans tjej kan väl inte mäta sig med dig ;D

2009-12-12 @ 10:35:58
URL: http://melodys.blogg.se/
Postat av: Söderström

Det är inte bara hårfärgen jag är intresserad av utan mer hur hårfärgen passar till ditt ansikte och huruvida symmetrin är perfekt.. det går inte att avgöra med endast bilder..

2009-12-12 @ 22:53:35
Postat av: Johanna

Erik e skitduktig men så tråkig och förutsägbar. Och what's up with his crazy ass girlfirend? haha

2009-12-13 @ 11:46:08
URL: http://pasia.webblogg.se/
Postat av: Josie

Okej..? ja det kanske kommer en videoblogg inom sin tid. Du får väl chilla lite!

2009-12-13 @ 11:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0