Awesome day and nite.

Fyfan vilken rolig kväll det var igår! Vi samlades hos Monica vid halv 8 och drog direkt igång tvspel, det är liksom det vi alltid gör hos henne för hon har så många roliga. Dock kan vi konstatera att jag suger på spel, jag förlorar i princip varje gång. De få gånger jag vinner måste vara ren och skär tur, för jag är verkligen sämst. Helvete aa.

Men iallafall, vi söp ner oss (jag körde på den gamla "godingen", en kvarting explorer med en salig blandning av groggvirke) och körde först en lek som går ut på att flytta ett spelkort från en kortlek mellan käftarna (haha), man ska liksom suga fast det och sedan flytta det från pers till pers, och den som tappar ner det får dricka. Sedan körde vi en liknande med samma princip fastän man flyttar en tennisboll från hakan. Snacka om att man ser cpstörd ut medans man gör det, det är så jävla roligt så det finns inte. Vi filmade en snutt så den kommer läggas ut på bloggen inom en snar framtid, hehe. Sist drog vi igång "jag har aldrig", och sedan var vi så full så det var dags för krogen.

Självklart hamnade vi på Oleary's as usual, och det var faktiskt grymt roligt där! Det är så konstigt med olles, för ena gången är det katastrof tråkigt och andra hur kul som helst. Wonder why? Aja, kvällen på olles slutade iallafall med att jag och Monica satt och drygade oss mot en kille, malde popcorn och sedan sov jag hos henne för jag ville inte gå hem själv. Varför är jag singel för? Ogilla..

Kvällen får 5/5 hearts, 'cause I love my friends so much


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0