A very Merry Christmas.

Så var julafton almost over för i år också. Dagen har varit mysig, alldeles lagomt ansträngande och julig. Helt enkelt perfekt. Har ätit mumsigt julbord, umgåtts med en liten del av släkten, öppnat fina paket som innehöll mycket fina saker (bl.a pengar, smink, presentkort på Makeup Store & Gina Tricot, badlakan, choklad) och tittat på Kalle samt Svensson Svensson. Plus att jag har fått dröser av God Jul-sms!♥ Nu ska jag ta en kvällsmacka med julost och julskinka!



Jag fastnade inte på bild men min armhåla, Hello Kitty-tshirt och nya armband gjorde, så jag var glad iaf. Har inget löshår i heller :o

Supergod efterrätt, julig pannacotta med lingon

Some of the gifts!♥

Daisy-boo var julefin i röd rosett, och även hon fick julklappar såklart

Jag och farmor hugger in på julmaten, yummy

Och vår fina spiselkrans (heter det så?), underbart med öppen spis anyways


Kommentarer
Postat av: M

Hoppas du haft en underbar julafton!

Tycker föresten att det är dags för dig att hälsa på i stockholm och partaja med moi snart!:D



Tror faktist att vi skulle ha förjävla kul tillsammans :D:D:D

2009-12-25 @ 00:17:28
URL: http://lifeguard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0