4:e december♥

Igår var en bra fredag. Eftersom pappa fyller 5O (gammgubben) om 3 dagar käkade hela familjen födelsedagsmiddag på italiensk restaurang, jag åt pasta med oxfilé, parmesan och en sjukt god sås. Fan vad gott det var, rent ut sagt. Har aldrig ätit riktig italiensk mat tidigare så det var en underbar matupplevelse, mhihi :*

Efter middagen begav jag mig till lägenheten där Jonna väntade, vi fixade och donade och vid 7-tiden kom Carro förbi också. Sedan gick vi till Monica och förfestade, sjöng singstar och spelade buzz. Tror ingen är så dålig på det spelet som jag, jag kan verkligen ingen fråga alls. Jag gissar i princip på 90% av frågorna, och när jag väl trycker rätt svar är det ren och skär tur. Så jävla illa, haha. Är jag så oallmänbildad? Hoppas fan inte det, skyller på att det är konstiga frågor på spelet istället, mohaha.


Sist drog vi ut på krogen, men jag var rätt nykter (inte ens en 6:a shot hjälpte) så det var inte så värst kul. Jag och Anna snackade mest nästa sommars (är det ett ord?) festivaler. Och Kiss förståss (ska kolla om vi kan få tag i biljetter ;D) Fuck en viss kille också, vilken jävla idiot.


Kommentarer
Postat av: Emily

Vi spelade också buzz igår och jag förlorade stort. Dålig förlorare eller inte, så oallmänbildad är jag inte! ;P Haha.

2009-12-05 @ 11:49:42
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/
Postat av: Anna

Verkar finnas biljetter! :D Jag bjur ju er flicker på middag på onsdag. Du kommer väl då? :) isf kan vi fixa det då :DDDD kram!Q

2009-12-05 @ 17:42:10
URL: http://blackwell.blogg.se/
Postat av: Söderström

Josie, släng upp en videoblogg så att man ser hur din hårfärg ser ut!

2009-12-05 @ 20:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0