The world´s a sinking shiiiip

Shit, jag hade nästan glömt! Sum 41 var ju mitt och Johannas favoritband för typ 6 år sedan. Fyfan vad vi älskade dem. Det började med att jag köpte deras platta "Does this look infected" på gatan när jag var i Thailand och sedan var vi hooked. Vi höjde dem till skyarna på våra Lunarstorm-presentationer (finns den sidan kvar..?) och spelade in massor av videos med deras musik i bakgrunden. Jag har till och med en låt av dem som mobilsvar, vilken jag har haft sedan jag spelade in den 2OO3, haha. Oh my god, dom är verkligen nostalgi för mig. Jag kan fortfarande vissa texter nästinill utantill.

Våra favoriter var: Mr Amsterdam, All messed up, Thanks for nothing, Still Waiting, Over my head
& The hell song.

Kommentarer
Postat av: Michaela

The Hell Song har så satans jävla skönt intro! Älskar den låten

2009-08-20 @ 21:53:42
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0