Shame on me, shoeholics

Nere i södra Sverige är det fortfarande sommar, jag vet, men här i norr börjar vi iallafall gå mot hösten. Och det känns inte så jävla illa faktiskt, med tanke på hur cozy det brukar vara i höstmörkret (tolkas valfritt ;) När kylan kommer krypandes åker ju självklart även mina underbara, mjuka, ursnygga och älskade (jag kan givetvis fortsätta men I`ll spare you) UGGS fram, som jag sedan bor i fram till vårkanten igen. Och åh jag längtar tammefan! Det kommer vara den 4:e vintern jag myser runt i mina pärlor (dock har jag köpt nya en gång) och jag kan fasen inte vänta. På våren/sommaren bor jag i flipflops, och på hösten/vintern i UGGS. Ja, behöver man egentligen fler par skor?...

Kommentarer
Postat av: M

Svar

tro mig den luktar himmelskt!

trode den skulle vara värsta "b"parfymen som luktar mindre gott men i love it :D

2009-08-30 @ 00:08:14
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: Laila

haha tycker du? :P Det var roligt att höra din åsikt sweetie =)

2009-08-30 @ 01:15:12
URL: http://Lailaaziz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0