Minnesluckor och svarta hål

Alltså BIG LOL på igår, fyfan! Vad hände egentligen? Jag och Angelica satt först i Telias jävla överbelastade telefonkö i ungefär 4 timmar och när vi äntligen kom fram och fått det konstaterat att Angelicas mobila bredband inte ens fanns registrerat hos dem vinglade vi ner till mig. Och hos mig spårade det typ ur(?), jag vet inte. Men båda blev asfulla och sedan minns vi inte så mycket mer. Någon krog blev det iallafall inte, och jag däckade nog strax före tolv(?) Så vad vi gör på bilden vet jag inte, men jag tror att det var ett misslyckats försök till att trycka upp brösten. Alltså OMG på igår, fyfan.

Kommentarer
Postat av: katja

hahahahahahahaha! Fy faan ni två ;)

2009-08-29 @ 12:57:22
URL: http://katjamarianne.blogg.se/
Postat av: JENNA

DO AR SNYGG!

2009-08-29 @ 15:55:31
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Betty

sv: Ja visst är det:( Dom var tillsammans runt tre år eller nåt sånt tror jag. Adam verkade vara en jättesnäll kille som var omtyckt av alla har jag läst. Så det är nog många som sörjer hans bortgång nu... Men han kommer att vara saknad!

2009-08-29 @ 17:58:05
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: :)

haha ni skulle ju bara haft bh så hade det kanske gått bättre ;)

2009-08-30 @ 16:11:25
Postat av: :)

haha ni kanske bara skulle haft bh på er så kanske det gått bättre ;)

2009-08-30 @ 16:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0