Blogg-snack

Jag läser många bloggar, men mina favoriter (förutom Michaelas såklart!) är lätt Amirs, Paows, Kissies och Dessies. Jag vet inte vad det är, men all "drama" och alla deras små fjortisbråk tycker jag är skitkul att läsa om. Visst, de är alla flera år yngre än jag, men de lever så otroligt annorlunda liv jämfört med vad jag gör och gjorde när jag var i deras ålder. Ni tycker säkert att jag är jätteomogen, men dom roar mig! Tycka vad man vill om dem, särskilt Kissie och Dessie, men något har dom ju när dom har närmare 3O.OOO tusen läsare om dagen, kanske t.o.m fler. Allra skönast är ju dock Amir. Till skillnad från de andra tre verkar han faktiskt vara stört klok, förnuftig och stå med båda fötterna på jorden.

Kommentarer
Postat av: Michaela

AW! Vilken heder! Du vet att din blogg är min favorit också ;)

2009-08-12 @ 22:31:41
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: hade tänkt bli lite mer åt mellanblond hållet.

men kanske ska ta det senare i höst!

2009-08-12 @ 22:36:20
URL: http://amandaengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0