BLÄ för att vara hemma

Nu är jag hemma ifrån Yran igen, och jag har ångest! Visst, det är smutsigt som fan på campingen, det är kallt och obekvämt i tältet (särskilt när man har ett jävla skittält ifrån ÖoB och inga tältpinnar) toaletterna är out of this world gross och det finns iditoter som stjäl ens resväska och sprit. Men vafan, det var så SJUKT ROLIGT. Vi hade världens bästa tältgrannar som var sjukt roliga, och campingen var helt enkelt grym. Vi hade inte ens tid att kollade på särskilt många artister (except Gaga, Johnossi, Veronica Maggio och Lena & Orup), men det gjorde inte ett skit. Jag älskade varje stund av Yran - take me baaaaack !

Kommentarer
Postat av: Mira

Festival är det bästa som finns. Jag var på Hultan i år and loved every minute of it. Sex, drugs and rock'n'roll!

2009-08-02 @ 23:00:21
URL: http://thepainandthepleasure.blogg.se/
Postat av: Michaela

Tack så mycket gånger 2 och ja du måste verkligen lyssna på plattan! Till och med jag som nästan aldrig lyssnar på annat än rock eller akustisk musik tycker att den är freakin' grym!



Åh jag gläds verkligen med dig! Blir varm när jag läser det du skriver. För nu tänker jag bara tillbaka på Peace & Love. Campingen äger ju ärligt talat skiten ur festivalområdet. Såg inte alls speciellt många band när jag var där (och det var enda en vecka) för jag kunde fan inte slita mig från mitt underbara camp! Ladda upp bilder nu också!

2009-08-02 @ 23:36:26
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0