Worst night ever

Inatt har jag nog sovit sämre än jag gjort på jävligt länge. Jag lyckades somna vid halv 11, men vaknade till vid 1-tiden när någon tyvärr tyckte att det var helt okej att ringa och väcka mig. Somnade om, men vaknade till och från fram till klockan 3 då det fick vara nog. Jag klev upp och hämtade mig ett glas Proviva och läste några sidor ur Stenhuggaren. Försökte somna om, och lyckades väl när klockan slagit halv 6, vilket gjorde att jag vaknade nyss. Ja, jippi. Det här kan bara ha berott på att jag fortfarande mådde illa igårkväll och har gjort under hela natten också. Gör fortfarande faktiskt.. skumt. Sedan hade min nattlampa dött också. Jag sover inte i kolsvart mörker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0