6/4 Måndag

Wakey wakey, everybody! Inte kan ni ligga och lata er nu, klockan är ju nästan 6! Nej då, jag förstår er. Jag hade själv legat och sussat sött just nu också om det inte vore för att jag ska jobba idag. Och faktiskt ända till på torsdag. Inget ledigt förrän på långfredagen, tyvärr. Men då jävlar ska jag fira påsken! Tycker det är så otroligt mysigt med påsk. Det har jag tyckt sedan jag var liten. Jag älskade pappas stora påskägg med godis, att klä ut mig till påskkärring och att göra små söta, gula kycklingar av marsipan. Älskade.. Aja, more about that later. Vi hörs när jag kommer hem!


Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: issa

riktigt snygg blogg du har!:D

2009-04-06 @ 15:07:28
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0