Vila for the win

Nu ska jag lista mina absoluta favoritaffärer, och jag börjar med den jag har som number one favourite!

1. VILA. Får alltid grava cravings när jag befinner mig på Vila, och lämnar sällan butiken tomhänt. Det finns alltid något guldkorn att fylla ut garderoben med. De har verkligen allt! Idag fick jag t.ex med mig tröjan jag har i vitt, fast i beige/ljusgrå. Enormt stora plus för att personalen är så otroligt gulliga. Bäst personal ever! :)

2. BIKBOK. Hittar jag inget på Vila (vilket ni vid det här laget har förstått att det ytterst sällan händer dock) går jag raka vägen till Bikbok. Fast hit går jag även om jag hittat något på Vila, för Bikbok kan ibland överraska med helt sjukt fina kollektioner. Höstkollektionen var i mitt tycke underbar, och vårkläderna är ännu finare. BB har helt klart ryckt upp sig genom åren!

Och där var listan slut! Finns inga fler affärer i Övik som jag handlar kläder på :P Eller det händer väl, men då är det bara för att jag råkar hitta något.  

Kommentarer
Postat av: Michaela

Även om jag tycker att det är skönt med ett stort utbud av bra affärer. Skulle jag ibland önska att jag bara hade två som platsade. Man behöver inte springa runt och leta så mycket då..



Och tack för boktipsen! :)

2009-04-09 @ 14:02:02
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: JOnna

Jag håller med dig baby ! as usual ;)

2009-04-09 @ 15:48:27
URL: http://chiqas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0