Bakis-vm

INTE god morgon. Fyfan, jag har sovit tre timmar inatt. TRE! Det är nog rekord i minst sömn någonsin. Tro om jag är trött nu. Mina ögon är heeeeelt rödsprängda och ögonlocken hänger som på en gammal kärring, trots att jag har spolat ansiktet i iskallt vatten flera gånger. Jag är definitivt inte alltför sexig just nu. Men vem begär att man ska vara fräsch dagen efter? Egentligen? Den/dom kan gå och hänga sig om det finns några sånna! Jag hade iallafall mycket trevligt ute igår :) Men som sagt, jag skulle verkligen behöva en sån här just nu. Här är en bakisguide btw, haha.


Igår var jag iallafall snygg och fräsch

Kommentarer
Postat av: BRUNETTOLLE

Glömde du att diska glaset efter urinprovet eller? nyfiken

2009-04-06 @ 15:00:20
URL: http://brunettolle.se/
Postat av: Josefine

Brunettolle: bitterfitta!

2009-04-06 @ 16:11:04
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0